rijswijkmonster

donderdag, juni 15, 2006

Spinningmarathon 1 juli as te Naaldwijk

Zaterdag 1 juli as zal Martin deelnemen aan een spinningmarathon bij sportschool Avilas te Naaldwijk (www.avilas.nl).

Daar wordt door 40 deelnemers van 06.00-09.00 gespind voor het goede doel: de Daniel den Hoed kliniek. Dit is een kinderziekenhuis dat is gekoppeld aan het Erasmus MC in Rotterdam.

Het zal een hele uitdaging worden om 3 uur achter elkaar te spinnen, maar het is leuk en nuttig. Het is mogelijk mij te sponsoren voor een bedrag, of ik het nu wel of niet haal het gaat altijd naar dit goede doel.

Ik heb ook aan mijn bedrijf (Double IT, www.double-it.nl) en het bedrijf waar ik nu gedetacheerd ben, Delta Lloyd Zorg, gevraagd mij te sponsoren.

Mocht iemand mij willen sponsoren, bel of mail mij dan even.

1 Comments:

Blogger ton van rijswijk said...

Veel succes met de spinning op zaterdag 1 juli voor dit uitstekende doel. Sponsoring moet toch voor die twee bedrijven geen probleem vormen, denk ik zo.

Ton van Rijswijk

5:06 p.m.  

Een reactie posten

<< Home