rijswijkmonster

donderdag, juni 15, 2006

De eerste posting op onze blogger

Goed voorbeeld doet volgen zeggen ze altijd. Daarom in navolging van mijn vader, nu dan ook een blogger van de familie van Rijswijk uit Monster.
Deze blogger zal gebruikt worden om allerlei leuke zaken te delen. Ik zal aan mijn vader vragen om een link naar deze blogger op zijn site te zetten.

De komende dagen zal ik wat leuke foto's van Noa en Danilo op deze site plaatsen.

Komend weekend hebben we natuurlijk de kraamborrel ter ere van de geboorte van Danilo in Restaurant Elzenhage te Poeldijk. Maandag zal ik wat foto's van de kraamborrel uploaden.

2 Comments:

Blogger ton van rijswijk said...

De blogger uit Monster is veelbelovend, zal in "no time" ongetwijfeld bol staan van de plaatjes van het gezin uit de Herckenrathstraat. Nu nog de "blogger" uit Hoogvliet en te zijner tijd van Syl en dan heeft de "vaderlijke" stimulans goed gefunctioneerd.

4:59 p.m.  
Blogger tiki said...

Hallo Martin Ester Noa en Danilo
Wat een leuke site hebben jullie leuke foto,s
En vooral het hele verhaal over Enzo ferrari. erg leuk
Het is een heerlijk stel waar jullie heel veel van gaan genieten.
Ik wil jullie gelijk een fijne vakantie wensen.
Hartelijke groeten en bedankt voor het mooie feest
Rob en Joke

9:29 p.m.  

Een reactie posten

<< Home